15 najgorszych filmów 2018
1/16
Od durnych thrillerów do pełnych kliszami dramatów - w tym roku nie zabrakło filmów, które bardzo nas zawiodły. Nawet świetna obsada nie była ich w stanie obronić. Które 15 filmów z 2018 okazały się największymi gniotami? Jeśli wierzyć widzom i krytykom były to... (CBS Films/Twentieth Century Fox/ Netflix)
To właśnie życie
2/16
Ten film napisał i wyreżyserował Dan Fogelman i mimo że udało mu się do niego zaangażować iście gwiazdorską obsadę (Olivia Wild, Oscar Issac i Annette Bening), jego dzieło nie zebrało zbyt pozytywnych recenzji. (Amazon Studios)
Gotti
3/16
Projekt marzeń Johna Travolty, biografia Johna Gottiego, przywódcy mafijnej rodziny Gambino, zmieniał reżyserów bardzo wiele razy, ale wreszcie ujrzał światło dzienne. Niestety, trudno go nazwać artystycznym lub komercyjnym sukcesem. Wielu wini scenarzystów - Lema Dobbsa i Leo Rossiego, którzy próbowali w film upchnąć zbyt wiele informacji, co zaowocowało chaotyczną opowieścią, z której niewiele można się o Gottim dowiedzieć. (Sunrider Productions)
Winchester
4/16
Jeśli lubicie filmy, w których bohaterowie chodzą po ciemnych korytarzach, czekając aż coś na nich skoczy, to "Winchester" z Helen Mirren spełnia te warunki. Problem w tym, że opowieść o nawiedzonym domostwie inspirowana życiem Sary Winchester to litania tanich chwytów pozbawiona jakiegokolwiek charakteru i wdzięku. W czasach wybitnych arthouse'owych horrorów trzeba się bardziej postarać. (CBS Films)
Robin Hood Początek
5/16
Wyjątkowo nieudana próba przypomnienia światu o wataszce z lasu Sherwood skierowana do millenialsów z referencjami do wojny w Iraku (!), automatycznymi kuszami, młodzieżowym slangiem, młodym Hoodem zagranym przez Tarona Egertona i Jamie Foxxem w roli małego Johna to niestrawny kipisz nietrafionych pomysłów. Naprawdę trudno ten film polubić. (Lionsgate)
Peppermint
6/16
Pierre Morel dorobił się w branży miana rzemieślnika wyspecjalizowanego w filmach akcji pokroju "Uprowadzonej". Niestety, jego ostatni film trudno nazwać solidną robotą. Film z Garner w roli matki szukającej zemsty na zabójcach jej męża i córki miał pod górkę jeszcze przed premierą. (STXfilms)
Outsider
7/16
Ostatnie kilka lat było dla kariery Jareda Leto prawdziwą sinusoidą. Jedną z jego artystycznych porażek jest bez wątpienia Outsider. Leto w roli amerykańskiego żołnierza, który zasila szeregi japońskiej Yakuzy wypadł wyjątkowo mało wiarygodnie. Do tego stopnia, że krytycy okrzyknęli jego bohatera "jednym z najmniej interesujących protagonistów w kinie ostatnich lat". Auć. (Netflix)
Życzenie śmierci
8/16
Bruce Willis gra gliniarza z Chicago, który mści się za atak na jego żonie i córce. Krytyk New York Post, Johnny Oleksinski, określił ten film mianem "Szklanej pułapki na środkach usypiających". (MGM)
Nowe oblicze Greya
9/16
Po raz trzeci i ostatni (przynajmniej tak nam obiecano) Dakota Johnson i Jamie Dornan zabierają nas do swojej pozbawionej chemii i erotyzmu sypialni. Już wolelibyśmy sesję w sekretnym pokoju pana Greya niż kontakt z tym filmowym koszmarkiem. (Universal Pictures)
Czerwona jaskółka
10/16
Co się dzieje z Jennifer Lawrence? Najpierw niezbyt udani "Paseżerowie", potem kontrowersyjna "Mother!", a teraz wątpliwej jakości rozerotyzowany i momentami wręcz sadystyczny film szpiegowski w reżyserii Francisa Lawrence'a. Duże rozczarowanie. (Twentieth Century Fox)
15:17 do Paryża
11/16
Clint Eastwood składa hołd trójce Amerykanów, którzy zapobiegli zamachowi w pociągu z Amsterdamu do Paryża... obsadzając ich w głównych rolach w swojej rekonstrukcji pamiętnych wydarzeń. "15:17 do Paryża" pozostaje jednym z gorszych i bardziej dziwacznych filmów w repertuaże reżysera. (Warner Bros.)
Klub miliarderów
12/16
Ostatni film z udziałem Kevina Spacey tuż przed tym jak aktor popadł w niełaskę, gdy na jaw wyszło jego karygodne zachowanie na planach swoich produkcji i oskarżenia o molestowanie nieletnich, trudno nazwać dziełem udanym. "Wilk z Wall Street" to to nie jest... (Vertical Entertainment)
Jestem taka piękna!
13/16
Film Amy Schumer z jednej strony krytykuje ideały piękna promowane przez media, a z drugiej drwi z osób, które nie potrafią się odnaleźć w narzucanej hierarchi piękna. Sabotowanie własnego przesłania w imię żartów (i to niezbyt dobrych) to nienajlepsza strategia. (STX Entertainment)
The Titan
14/16
Fabuła "Tytana" jest dziurawa jak ser szwajcarski i pełna jest zapożyczeń z wielu znacznie lepszych filmów takich jak "Mucha", "Avatar", "Zielona pożywka" czy "Prometeusz". Na dodatek wygląda jakby nakręcili ją amatorzy. (Netflix)
Raz się żyje
15/16
Brakującym ogniwem "Raz się żyje", jednej z tych czarnych komedii, w których wszyscy próbują się nawzajem oszukać, jest wiarygodność. Nawet grany przez Davida Oyelowo bezradny bohater, biznesmen imieniem Harold Soyinka, nie ma za grosz zdrowego rozsądku. Wielka szkoda, bo ta historia miała i potencjał i świetną obsadę. (Amazon Studios)
Terminal
16/16
“Słyszałeś o lobotomii?” - pyta Margot Robbie pod koniec "Terminala". Gwarantujemy wam, że tam film sporo was o niej nauczy.... (RLJE Films)
1/16
Od durnych thrillerów do pełnych kliszami dramatów - w tym roku nie zabrakło filmów, które bardzo nas zawiodły. Nawet świetna obsada nie była ich w stanie obronić. Które 15 filmów z 2018 okazały się największymi gniotami? Jeśli wierzyć widzom i krytykom były to... (CBS Films/Twentieth Century Fox/ Netflix)
To właśnie życie
2/16
Ten film napisał i wyreżyserował Dan Fogelman i mimo że udało mu się do niego zaangażować iście gwiazdorską obsadę (Olivia Wild, Oscar Issac i Annette Bening), jego dzieło nie zebrało zbyt pozytywnych recenzji. (Amazon Studios)
Gotti
3/16
Projekt marzeń Johna Travolty, biografia Johna Gottiego, przywódcy mafijnej rodziny Gambino, zmieniał reżyserów bardzo wiele razy, ale wreszcie ujrzał światło dzienne. Niestety, trudno go nazwać artystycznym lub komercyjnym sukcesem. Wielu wini scenarzystów - Lema Dobbsa i Leo Rossiego, którzy próbowali w film upchnąć zbyt wiele informacji, co zaowocowało chaotyczną opowieścią, z której niewiele można się o Gottim dowiedzieć. (Sunrider Productions)
Winchester
4/16
Jeśli lubicie filmy, w których bohaterowie chodzą po ciemnych korytarzach, czekając aż coś na nich skoczy, to "Winchester" z Helen Mirren spełnia te warunki. Problem w tym, że opowieść o nawiedzonym domostwie inspirowana życiem Sary Winchester to litania tanich chwytów pozbawiona jakiegokolwiek charakteru i wdzięku. W czasach wybitnych arthouse'owych horrorów trzeba się bardziej postarać. (CBS Films)
Robin Hood Początek
5/16
Wyjątkowo nieudana próba przypomnienia światu o wataszce z lasu Sherwood skierowana do millenialsów z referencjami do wojny w Iraku (!), automatycznymi kuszami, młodzieżowym slangiem, młodym Hoodem zagranym przez Tarona Egertona i Jamie Foxxem w roli małego Johna to niestrawny kipisz nietrafionych pomysłów. Naprawdę trudno ten film polubić. (Lionsgate)
Peppermint
6/16
Pierre Morel dorobił się w branży miana rzemieślnika wyspecjalizowanego w filmach akcji pokroju "Uprowadzonej". Niestety, jego ostatni film trudno nazwać solidną robotą. Film z Garner w roli matki szukającej zemsty na zabójcach jej męża i córki miał pod górkę jeszcze przed premierą. (STXfilms)
Outsider
7/16
Ostatnie kilka lat było dla kariery Jareda Leto prawdziwą sinusoidą. Jedną z jego artystycznych porażek jest bez wątpienia Outsider. Leto w roli amerykańskiego żołnierza, który zasila szeregi japońskiej Yakuzy wypadł wyjątkowo mało wiarygodnie. Do tego stopnia, że krytycy okrzyknęli jego bohatera "jednym z najmniej interesujących protagonistów w kinie ostatnich lat". Auć. (Netflix)
Życzenie śmierci
8/16
Bruce Willis gra gliniarza z Chicago, który mści się za atak na jego żonie i córce. Krytyk New York Post, Johnny Oleksinski, określił ten film mianem "Szklanej pułapki na środkach usypiających". (MGM)
Nowe oblicze Greya
9/16
Po raz trzeci i ostatni (przynajmniej tak nam obiecano) Dakota Johnson i Jamie Dornan zabierają nas do swojej pozbawionej chemii i erotyzmu sypialni. Już wolelibyśmy sesję w sekretnym pokoju pana Greya niż kontakt z tym filmowym koszmarkiem. (Universal Pictures)
Czerwona jaskółka
10/16
Co się dzieje z Jennifer Lawrence? Najpierw niezbyt udani "Paseżerowie", potem kontrowersyjna "Mother!", a teraz wątpliwej jakości rozerotyzowany i momentami wręcz sadystyczny film szpiegowski w reżyserii Francisa Lawrence'a. Duże rozczarowanie. (Twentieth Century Fox)
15:17 do Paryża
11/16
Clint Eastwood składa hołd trójce Amerykanów, którzy zapobiegli zamachowi w pociągu z Amsterdamu do Paryża... obsadzając ich w głównych rolach w swojej rekonstrukcji pamiętnych wydarzeń. "15:17 do Paryża" pozostaje jednym z gorszych i bardziej dziwacznych filmów w repertuaże reżysera. (Warner Bros.)
Klub miliarderów
12/16
Ostatni film z udziałem Kevina Spacey tuż przed tym jak aktor popadł w niełaskę, gdy na jaw wyszło jego karygodne zachowanie na planach swoich produkcji i oskarżenia o molestowanie nieletnich, trudno nazwać dziełem udanym. "Wilk z Wall Street" to to nie jest... (Vertical Entertainment)
Jestem taka piękna!
13/16
Film Amy Schumer z jednej strony krytykuje ideały piękna promowane przez media, a z drugiej drwi z osób, które nie potrafią się odnaleźć w narzucanej hierarchi piękna. Sabotowanie własnego przesłania w imię żartów (i to niezbyt dobrych) to nienajlepsza strategia. (STX Entertainment)
The Titan
14/16
Fabuła "Tytana" jest dziurawa jak ser szwajcarski i pełna jest zapożyczeń z wielu znacznie lepszych filmów takich jak "Mucha", "Avatar", "Zielona pożywka" czy "Prometeusz". Na dodatek wygląda jakby nakręcili ją amatorzy. (Netflix)
Raz się żyje
15/16
Brakującym ogniwem "Raz się żyje", jednej z tych czarnych komedii, w których wszyscy próbują się nawzajem oszukać, jest wiarygodność. Nawet grany przez Davida Oyelowo bezradny bohater, biznesmen imieniem Harold Soyinka, nie ma za grosz zdrowego rozsądku. Wielka szkoda, bo ta historia miała i potencjał i świetną obsadę. (Amazon Studios)
Terminal
16/16
“Słyszałeś o lobotomii?” - pyta Margot Robbie pod koniec "Terminala". Gwarantujemy wam, że tam film sporo was o niej nauczy.... (RLJE Films)